Прес-центр

повернутися в розділ
Мегаком очами аналітиків
sayt_novost3
30/08/2013

За даними аналітичної системи дослідження ринку «PharmXplorer»/«Фармстандарт» компанії «Proxima Research» у 1 півріччі 2013 компанія «Мегаком» посіла 13 місце за загальною кількістю спогадів про промоції у фахівців системи охорони здоров’я (9 місце з промоції у лікарів і 30 – у позицію з промоції у фармацевтів).

Цефалоспориновий антибіотик 3-го покоління для перорального прийому Цефодокс займає 8-у позицію за кількістю спогадів фахівців охорони здоров’я про промоції МП і 16-у позицію за рівнем спогадів про призначення.

Препарат Цефодокс увійшов до ТОП-5 брендів лікарських засобів за кількістю спогадів отоларингологів і педіатрів про промоції МП за підсумками I півріччя 2013 р., а препарат Фузідерм досяг такого ж результату по промоції у дерматовенерологів.

Джерело: www.apteka.ua