Про компанію

повернутися в розділ
Корпоративні стандарти
standart

Ми будуємо команду, члени якої прагнуть до спільної мети і однаково бачать шляхи її досягнення. Так ми не тільки домагаємося успіху в бізнесі, але і отримуємо задоволення від процесу роботи.
1. Етика. 
Ми слідуємо загальнолюдським етичним нормам: свобода, повага, чесність, тактовність, принциповість, порядність, толерантність. Відносини всередині організації, так само як між організацією і світом, ми будуємо на основі демократичних цінностей. Ієрархія підпорядкування не поширюється на особисте життя, політичну чи соціальну позицію, віру. Ми не допускаємо: брехні, насильства, будь-якої форми дискримінації особистості.
 2. Організація.
Наша організація заснована на добрій волі, відповідальності і відкритості. Це означає для кожного з нас наступне: «Я вибрав собі в житті цю організацію добровільно, від мого особистого внеску в загальну справу залежить успіх організації, а значить мій успіх і успіх колег. Прийшовши в МЕГАКОМ, Я взяв на себе зобов’язання перед колегами виконувати свою роботу так, щоб вони були нею задоволені. Вся діяльність компанії ділиться на області відповідальності різних людей. Я точно знаю, хто за що відповідає. Якщо я не знаю, хто відповідає за те чи інше питання, я несу особисту відповідальність за його рішення, поки хтось не візьме це на себе. Якщо «безгоспне» питання вище моєї компетенції, я негайно повідомлю про це свого керівника. Я відкритий у відносинах з колегами незалежно від ієрархії, не приховую свої справжні погляди і мотиви. Я, так само як і мої колеги, потребую об’єктивної оцінки і достовірної інформації. Відкритість означає для мене підтримку. На зворотний зв’язок у нас не прийнято ображатися».
3. Зарплату нам платять наші клієнти.
Мета наших взаємин з клієнтом стати значущим партнером, тобто найкращим чином і в істотному обсязі задовольняти потреби клієнта. «Клієнт завжди правий» – цей принцип ми розуміємо як обов’язок кожного надавати організації об’єктивну інформацію від зовнішнього середовища. Коли клієнт говорить, ми слухаємо, щоб краще розуміти світ.
4. Інформація. 
Достовірність – основна вимога до інформації. «Я повністю відповідаю за достовірність інформації, яку передаю колегам і клієнтам. Я завжди перевіряю, чи зрозумів я вимоги до себе або питання моїх колег і клієнтів, щоб надана мною інформація принесла їм користь. Всі «погані» новини я повідомляю керівнику негайно.
5. Продукт. 
Ми несемо відповідальність перед нашими клієнтами та пацієнтами за ефективність, безпечність та якість нашої продукції. У цих питаннях для нас немає компромісів і дрібниць.
6. Етикет. 
«Я ставлюся шанобливо до оточуючих. Я розумію, що доброзичливість і тактовність починаються з моєї поваги до себе». Ми не уникаємо конфліктів всередині колективу – ми прагнемо їх попередити: відразу задаємо цікаві для нас питання, а не обмірковуємо їх «зі своєї дзвіниці». У нас не прийнято: спізнюватися на зустріч, чинити тиск один на одного, не виконувати прохання, не пояснювати свої дії, бути «поза зоною». В одязі й поведінці вітаються свобода, самовираження і повага до оточуючих. Діловий стиль одягу обов’язковий при роботі з клієнтами.
7. Професія.
У кожного з нас є професія. Обов’язкова умова розвитку співробітника в організації – знання та відповідність професійним вимогам.
8. Робота.
У компанії прийнято працювати на повну силу, «з душею», реалізуючи свій потенціал. Ми не підтримуємо неробство, лінь, формалізм. Ми оцінюємо роботу не кількістю та часом, а якістю та доцільністю.
9. Лідерство. 
Бути лідером для кожного з нас означає вміти надати людям найкращі можливості для реалізації. Бути різнобічно розвиненою людиною: ерудованою, професійною, культурною, моральною і духовною. Мати сміливі та конкретні цілі. Бути позитивною людиною, творцем з любов’ю в душі та щирим інтересом до людей. Вміти об’єднати навколо себе однодумців для досягнення цілей. Лідерська філософія керівників – це основа організації, його особистість – ключовий фактор мотивації.
10. Керівник.
Керівник має статус і авторитет. Ми не підтримуємо авторитарний стиль керівництва. У роботі керівник повинен використовувати свій авторитет, ясність мови та думки, вміння розуміти, та ніколи не вдаватися до використання статусу.
11. Соціальна позиція. 
Ми вітаємо активну соціальну позицію. Кожен з нас – обличчя компанії в суспільстві. Ми віримо в те, що несемо користь суспільству, спільними зусиллями намагаємося перетворити навколишній світ і самих себе на краще.